Hae mukaan SASKin syksyn lähettiläskoulutukseen

Otetaan haltuun työelämän ihmisoikeudet! Punnitaan yhdessä kehitysyhteistyön mahdollisuuksia, keskustellaan ja ideoidaan. Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK kouluttaa uusia kunnon työn lähettiläitä 28.–29. syyskuuta Helsingissä.

Syksy tuo paitsi pimenevät illat, monille myös lisää intoa kurkotella kaulaansa kohti uusia asioita. Hieno mahdollisuus laajentaa omaa tähystysaukkoaan maailmaan on SASKin kahdesti vuodessa järjestettävä kunnon työn lähettiläiden koulutus.

Jäsenpalvelun kesäaukioloaika

Liiton jäsenpalvelu on suljettu 15.-29.7.2019 välisen ajan.

Muuna aikana jäsenpalvelu toimii normaalisti: arkisin klo 10-14 puhelinnumerossa 020 741 2960 sekä sähköpostitse jasenpalvelu@unioliitto.fi

Jäsenhakemukset voi tehdä sähköisesti: www.unioliitto.fi/jasenyys/

Hyvää kesää kaikille!

Miten toimia, jos työ päättyy / Om ditt arbete upphör

Lue ohjeet siitä, kuinka toimia, jos työ päättyy. / Läs instruktioner om vad ska göra om ditt jobb slutar.

STTK:n Palola: Vaalikevät takana, kesä täydessä vauhdissa

Eduskuntavaalin tulos oli erittäin tasainen ja vahvisti edellisten vaalien suuntauksen. Suomi on siirtynyt pysyvästi pois kolmen suuren puolueen aikakaudesta ja sen myötä hallituksen muodostaminen on tullut aiempaa haastavammaksi.

Teboilin kesäetu Union jäsenille

Kesälomakaudelle erikoisalennus: 1.6.-31.7.2019 saat bensiinistä ja dieselistä alennusta peräti 2,5 senttiä litralta!

Jäsenristeily – matkustusohjeita

Tässä vastauksia Union jäsenristeilylle matkustamiseen liittyen. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla matkatilausohje, josta ilmenee kirjautumisohjeet matkatoimistojen ja VR:n sivuille.

Kutsu Ammattiliitto Union 22 h -jäsenristeilylle 21.-22.9.2019

Tervetuloa mukaan 500 uniolaisen 22 h -jäsenristeilylle syyskuussa! M/S Europa irrottaa köydet lauantaina 21.9. klo 18.30 Helsingin Länsiterminaali 1:stä ja lähtee kohti Tallinnaa. Tallinnassa on sunnuntaina 22.9. maissaoloaikaa neljä tuntia klo 8-12. Laiva palaa Helsinkiin sunnuntaina klo 16.00. Iloiseen seuraan mahtuu mukaan 500 Union jäsentä!

Maksuton Kesäduunari-info neuvoo nuoria työntekijöitä pulmatilanteissa

SAK:n, Akavan ja STTK:n yhteinen Kesäduunari-info aukesi 2.5. Kesäduunari-infossa yhteydenottoihin vastaa tänä vuonna oikeustieteen ylioppilas Liisa Lehtonen. Lehtonen toivoo, että kesätyöntekijät ottaisivat yhteyttä rohkeasti heti, jos jokin kesätöihin liittyvä asia mietityttää. Perehtymällä huolellisesti työntekijän oikeuksiin ja velvollisuuksiin jo ennakkoon voi ehkäistä asioiden muuttumista ongelmiksi.

Tuija Sarlin on valittu Union varapuheenjohtajaksi

Ammattiliitto Union ylimääräinen edustajisto valitsi tänään liiton varapuheenjohtajaksi Tuija Sarlinin.

Liity nyt ja osallistu iPad-arvontaan

Ammattiliitto Unio on Kelan toimihenkilöiden ja Ammattiyhdistys Nousun ammattiliitto. Union jäsenet työskentelevät pankki- ja sosiaalivakuutusaloilla.