STTK laski: Palkansaaja on tänään tienannut pörssijohtajan päiväpalkan

Tiedot vuodelta 2017 osoittavat, että palkansaaja on 18. helmikuuta tienannut pörssiyhtiön toimitusjohtajan päiväpalkan verran. Vuonna 2017 tähän tarvittiin 34 työpäivää kun vuotta aiemmin suhdeluku oli 33 päivää.

Telan Alueelliset työeläkekoulut käynnistyvät ympäri Suomen 20.2.2019 alkaen

Syntyvyys alenee! Julkisuudessa keskustellaan siitä, kestääkö eläkejärjestelmämme vai ei. Uudet tulevaisuuslaskelmat ovat tulossa. Työeläkevakuuttajat TELA ry:n alueellisten työeläkekoulujen teemana on eläketurva, rahoitus ja kestävyys.

Ammattiliitto Unio hakee työsuhdejuristia

Haemme toimistollemme Helsingin Itä-Pasilaan työsuhdejuristia toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen.

Ammattiliitto Unio hakee assistenttia

Haemme liittoomme assistenttia vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. Työ alkaa 1.3.2019 lukien tai sopimuksen mukaan.

Liiton ottama matkustajavakuutus Turvassa 1.1.2019 alkaen

Ammattiliitto Unio on ottanut jäsenilleen matkustajavakuutuksen vakuutusyhtiö Turvasta. Liiton jäsenkortti toimii matkavakuutuskorttina, joten se kannattaa pitää aina matkalla mukana. Jäsenvakuutus astuu voimaan 1.1.2019 klo 00.00 ja sen jälkeen alkaneet matkasairaudet ja sattuneet tapaturmat kuuluvat Turvassa olevan Union matkustajavakuutuksen piiriin.

Liiton toimiston vuodenvaihde

Ammattiliitto Union toimisto on suljettu 24.12.2018 – 1.1.2019 välisenä aikana. Sähköpostia voi lähettää kaikkina aikoina jäsenpalvelun postilaatikkoon jasenpalvelu@unioliitto.fi