Vakuuta ja vuorovaikuta sosiaalisessa mediassa -webinaari 26.11.

Webinaarit on tarkoitettu kaikille Union jäsenille.  Webinaareista tehdään tallenne eli ilmoittaudu, jos haluat katsoa esityksen itsellesi sopivampaan aikaan.

Pomo vahvista resilienssiäsi -webinaari 3.12.

Tasa-arvo ei ole nollasummapeliä

Epätasa-arvo heijastuu ihmisten hyvinvointiin ja tulevaisuuteen laajemminkin. Ongelmia korjataan viime kädessä lainsäädännöllä, mutta myös asenteita on muutettava. Tasa-arvo ei ole nollasummapeli, jossa toiselle antaminen on toiselta pois.

Työergonomia webinaari, 12.11. klo 18

Työelämähankkeella vahvistetaan rahoitusalan uudistumiskykyä ja muutosvalmiutta

Rahoitusalalla on 9.11.2020 käynnistetty yhteinen kehittämishanke, jolla pyritään vahvistamaan rahoitusalan yritysten ja niiden henkilöstön edellytyksiä uudistaa toiminta- ja työskentelytapojaan. Tarkoituksena on kerätä tietoa rahoitusalalla käyttöön otetuista uusista toimintatavoista ja työpaikkainnovaatioista erityisesti korona-aikana ja levittää näitä hyviä käytäntöjä sekä alan sisällä että vertaisaloille

Webinaari nuorille: Vaaterekillä – miksi vastuullisuus on jokaisen asia

Tilaisuudessa SASKin  Ellinoora Vesala kertoo, miten ihmisoikeudet toteutuvat vaateteollisuudessa ja miksi se on meidän kaikkien asia.

TELA järjestää Työeläkekoulu-webinaarin 28.10.

Työeläkevakuuttajat Tela ry:n työeläkekouluissa paneudutaan selkokielisesti työeläkejärjestelmään ja sen tulevaisuuteen sekä ajankohtaisiin eläkeasioihin.

Nordea vähentää jälleen henkilökuntaa

Nordea on käynnistänyt vuoden 2020 alusta tähän päivään mennessä yhteensä 25 henkilöstön vähentämiseen tähtäävää yhteistoimintaneuvottelua, koronapandemian aiheuttaman työmäärän lisääntymisestä huolimatta. Työn siirtäminen halvempien työvoimakustannusten maihin on muuttunut jokapäiväiseksi tavaksi ”kehittää” Nordean toimintaa.

Storytel-jäsenetutarjous voimassa syyskuun loppuun

Storytel tarjoaa Union jäsenille kuukauden mittaisen maksuttoman kokeilujakson.

Ammattiliitto Union webinaarisarja syksylle 2020

Union syksyn webinaarisarjan ensimmäiset kolme esitystä koostuvat työelämätaitoja tukevista ja jaksamista edistävistä tunnin mittaisista verkkoluennoista.