Jäsenedut

Union vapaa-ajan jäsenedut

Tähän on koottu Union jäsenenä käytettävissäsi olevat omaan talouteen ja vapaa-aikaan liittyvät alennukset ja jäsenedut. Etuja käyttäessäsi pidä jäsenkortti lähettyvillä, sillä useimmiten tarvitset jäsennumeroasi.

Jäseneduista saat aina tietoa myös Union jäsenpalvelusta puh. 020 741 2960 klo 10:00 – 14:00  ja sähköpostilla: jasenpalvelu@unioliitto.fi.

Jäsenlehti

UNIO-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa tuhdissa 28 sivun muodossaan. Lehdessä käsitellään sekä ajankohtaisia että ajattomampiakin työelämään liittyviä aiheita.

Matkustajavakuutus Turvassa

Unio on ottanut Vakuutusyhtiö Turvasta jäsenilleen jäsenvakuutuksen. Se sisältää matkustajavakuutuksen ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Vakuutus on voimassa Suomesta ulkomaille tehtävillä sekä kotimaan vapaa-ajan matkoilla vakuutusehtojen mukaisesti. Vakuutus ei sisällä matkatavaravakuutusta.

Liiton jäsenkortti toimii matkavakuutuskorttina, joten se kannattaa pitää aina matkalla mukana. Lisätietoa vakuutuksesta: www.turva.fi/ammattiliitto-unio-ry

Järjestövakuutus Vahinkovakuutusyhtiö If’issä

Unio on ottanut jäsenten turvaksi järjestövakuutuksen, josta korvataan mahdolliset henkilö- ja esinevahingot liiton tapahtumiin osallistuessasi.

Union jäsenet saavat Ifin vakuutuksista tuntuvia järjestöasiakkaan If-keskittäjäalennuksia. Lisätietoja https://www.if.fi/henkiloasiakkaat/jarjestot/unio

Teboilin polttoainealennus

Union jäsenkortin kääntöpuolella on magneettiraita, jolla saat alennusta poltto- ja voiteluaineista Teboil-huoltamoiden kulloinkin voimassaolevista hinnoista.

Alennuksia saa on 2,1 snt/ltr dieselistä ja bensiinistä, 10 % voiteluaineista ja 5 % nestekaasusta, autokemikaaleista ja pesusta. Alennukset ovat voimassa myös Teboil automaattiasemilla Teboil Express automaattiasemia lukuun ottamatta. Tarkemmin www.teboil.fi/liitto

Lakimiesneuvontaa yksityiselämän asioissa

Jäsenemme saavat tarvitessaan Asianajotoimisto Eversheds Sutherland’ista lakiasioiden puhelinneuvontaa yksityiselämää koskevissa oikeudellisissa asioissa. Jäsenelle maksuttoman neuvonnan edellytyksenä on, että lakimies voi selvittää asian puhelimessa ilman perehtymistä asiakirjoihin. Luottamuksellinen neuvonta voi liittyä esim. kiinteistö- tai asuntokauppoihin, perhe- ja perintöoikeuteen.

Varaudu kertomaan jäsenkortistasi jäsennumero. Puhelinneuvonta toimii ma-pe klo 10-16 seuraavissa numeroissa: Helsinki 010 6841 400, Hämeenlinna 010 6841 401, Jyväskylä 010 6841 402, Tampere 010 6841 403, Turku 010 6841 404.

Levin Etelärakan mökki

Union jäsenenä saat 20 % alennusta Etelärakan juuri remontoidusta kahdeksan hengen lomamökistä. Esittely, varaustilanne ja hinnasto https://etelarakka.fi/.

Laita varausten viestikenttään viesti ”Union jäsen -20%”. Hinnat sisältävät loppusiivouksen.

Suomen Hostellijärjestö

Lomaretkiä silmällä pitäen; Suomen Hostellijärjestöllä on ympäri Suomea useita erilaisia hotellitasoonkin yltäviä edullisia majoituskohteita. Hostellijärjestöön kuuluvissa kotimaan hostelleissa saa 10 % alennuksen esittämällä Union SRM:n tunnuksella varustetun jäsenkortin. Saat myös ulkomailla hostellimajoitukseen tarvittavan kansainvälisen hostellikortin (myös mobiiliversio) jäsenhintaan.

Lisätietoja: Suomen Hostellijärjestö ry, www.hostellit.fi/

1.askel-hyvinvointijaksot

Palkansaajien Hyvinvointi ja Terveys eli PHT järjestää täysihoidollisia ja erittäin edullisia 1.askel-hyvinvointijaksoja työikäisille aikuisille ja heidän perheilleen. Aikuisten jaksoilla muun muassa aktivoidutaan liikkumaan tai pudottamaan painoa.

Hakuajat, hakuohjeet ja lisätietoa: www.pht.fi.

Viking Line

Viking Line tarjoaa Union jäsenille alennushintoja tietyillä risteilyillä. Etu on voimassa vapaa-ajan matkoilla (ei ryhmämatkoilla). Tarjolla on myös arvokuponkeja ja äkkilähtötarjouksia eri tuotetunnuksin. Varaudu näyttämään jäsenkorttiasi lippuja lunastaessasi ja terminaalissa.

Tarkemmat tiedot, erikoistarjoukset ja varausohjeet www.vikingline.fi ja myös puhelimitse puh. 0600 41577 (1,64 €/puhelu + pvm)Varattaessa on mainittava tuotetunnus FPKRY

Eckerö Line

Eckerö Line tarjoaa Union jäsenille 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta (1.7.-11.8.2019 alennus on -10%). Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia JARJ19 varausvaiheessa.

Etuhinnat koskevat Union jäseniä ja samalla varauksella mukana olevia matkustajia. Voimassa oleva jäsenkortti tulee esittää lippuja lunastettaessa. www.eckeroline.fi/STTK

Tallink Silja

Tallink Silja tarjoaa etuja vapaa-ajan matkustamiseen Club One -kanta-asiakasohjelman kautta. Club One on palkitseva kanta-asiakasohjelma, jossa on kolme tasoa: Bronze, Silver ja Gold.  Kun liityt Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasohjelmaan, pääset jäsenetuna suoraan ohjelman Silver-tasolle.

Liity Club One –kanta-asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen.

Liittyminen tapahtuu Union sopimusetunumerolla 133184. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirrämme sinut Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininnan jäsenyydestäsi ja sopimusetunumeron sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröimme Sinut sopimusetuasiakkaaksi ja postitamme tarvittaessa Silver-tason kortin. Lisätietoa kanta-asiakkuudesta www.clubone.fi

Hintatiedot ja varaukset: Silja Line: puh. 0600 174 552, Tallink: puh. 0600 15700 (1,75€/vastattu puhelu + pvm/mpm).

Huom! Jos tiput Club One Bronze -tasolle, pääset takaisin Club One Silver –tasolle ilmoittamalla Silja Linelle tai Tallinkille olevasi Union jäsen

Matkailukeskus Pajarinhovi, Kitee

Matkailukeskus Pajarinhovi Kiteen Eläinpuiston vieressä antaa Union jäsenille perheenjäsenineen 20 % alennuksen Pajarinhovin normaalihintaisesta majoituksesta, pääsylipuista Pajarinhovin kylpylään ja Kiteen eläinpuistoon. Lisätietoa www.pajarinhovi.fi.

Jäsenedut.fi

Unio tarjoaa jäsenilleenJäsenedut.fi -palvelun veloituksettoman käyttöoikeuden. Palvelun kautta saat satoja erilaisia jäsenetuja verkkokaupoista ja kivijalkamyymälöistä. Palveluun pitää rekisteröityä, koska alennukset saa vain ammattiliittoon kuuluva ja hänen perheenjäsenensä. Rekisteritietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Liikkeissä asioimista varten Jäsenedut.fi:n logo löytyy jäsenkortista. Union jäsenkortin esittämällä saat edut käyttöösi. www.jasenedut.fi.

Katso vielä lisätietoja Union jäsenyhdistysten lomaosakkeista:

Kelan toimihenkilöt ry:n jäsenten käytössä olevat lomaosakkeet: Lomaosakkeet

Ammattiyhdistys Nousu ry:n jäsenten käytössä olevat Holiday Club’in lomaosakkeet: Lomaosakkeet