Jari Kaitosuosta Union uusi toiminnanjohtaja

Edunvalvonta-asiantuntija Jari Kaitosuo on valittu Ammattiliitto Unio ry:n uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässä 1.4.2021.

Jari Kaitosuo on työskennellyt Ammattiliitto Uniossa ja sitä edeltävässä Ammattiliitto Nousussa edunvalvonta-asiantuntijana. Rahoitusalan osalta hän on toiminut rahoitusalan työehtosopimuksen neuvottelijana sekä työskennellyt laajasti alan tes-työryhmissä. Kelan sopimusalalla Kaitosuo on toiminut asiantuntijana erityisesti tilastoihin ja palkkaukseen liittyvissä kysymyksissä. Lisäksi Kaitosuo on vastannut Ammattiliitto Union koulutuksesta.

Ammattiliitto Suoran aikana Jari Kaitosuo toimi Rahatalouden Ammattilaiset Ratas ry:n puheenjohtajana ja myöhemmin edunvalvontavastaavana.

– Vastaanotan tehtävän Union toiminnanjohtajana innolla ja mielenkiinnolla. Työni edunvalvonta-asiantuntijana on luonut vahvan pohjan tehtävää varten ja koen tuntevani jäsenistömme varsin hyvin, Kaitosuo sanoo.

– Järjestötyö kokonaisuudessaan on ollut koko työurani ajan minulle merkittävässä roolissa. Toivonkin runsaita kohtaamisia ja hyvää yhteistyötä jäsenistön kanssa jatkossakin, toki ensin virtuaalisesti mutta ajan salliessa myös läsnätilaisuuksissa, Kaitosuo lisää.

Jari Kaitosuo

Ammattiliitto Union aiempi toiminnanjohtaja Minna Ahtiainen siirtyi STTK:n edunvalvonnasta vastaavaksi johtajaksi 1.4.2021.

Lisätietoja:

Toiminnanjohtaja Jari Kaitosuo, 050 548 8999