Hae mukaan SASKin syksyn lähettiläskoulutukseen

Otetaan haltuun työelämän ihmisoikeudet! Punnitaan yhdessä kehitysyhteistyön mahdollisuuksia, keskustellaan ja ideoidaan. Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK kouluttaa uusia kunnon työn lähettiläitä 28.–29. syyskuuta Helsingissä.

Syksy tuo paitsi pimenevät illat, monille myös lisää intoa kurkotella kaulaansa kohti uusia asioita. Hieno mahdollisuus laajentaa omaa tähystysaukkoaan maailmaan on SASKin kahdesti vuodessa järjestettävä kunnon työn lähettiläiden koulutus.

Syyskuun viimeisenä viikonloppuna kokoontuu taas vireä joukko Helsingin Vuosaaren Hotelli Rantapuistoon oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia työelämän ihmisoikeuksista. Aiheena on tietysti SASKin työ kolmella mantereella, mutta myös jokaisen erilaiset mahdollisuudet vaikuttaa omista lähtökohdistaan ja kotimaastaan käsin.

Mukaan valitaan nelisenkymmentä hakijaa eri aloilta ja ammattiliitoista, paikkakunnilta ja ikäryhmistä. Tähtäimessä sekalainen seurakunta, jossa kaikkien ajatuksille ja kysymyksille löytyy tilaa.

Kaksipäiväinen, osallistujille maksuton kurssi järjestetään Helsingin Vuosaaren Hotelli Rantapuistossa 28.–29. syyskuuta.

Haku on auki! Jos siis kansainvälinen vaikuttamistyö ja ihmisoikeudet kiinnostavat, täytä hakemus. Koulutuksen haku on auki 26.8. asti, ja valinnoista ilmoitetaan hakijoille viimeistään 9.9.

Koulutus alkaa lauantaina 28.9. kello 09:45 ja päättyy sunnuntaina 29.9. kello 14 mennessä. SASK maksaa kaikkien osallistujien majoituksen, ruoan ja ohjelman. Pitkämatkalaisille kustannnetaan myös matkat halvimman julkisen kulkuvälineen mukaan.

Tarkempi ohjelma ja lisätietoa koulutuksesta täältä.