Ammattiliitto Unio hakee työsuhdejuristia

Haemme toimistollemme Helsingin Itä-Pasilaan työsuhdejuristia toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen.

Hakijalta edellytämme OTM-tutkintoa sekä mielellään kokemusta työoikeudellisten riita-asioiden hoitamisesta ja työehtosopimusneuvotteluista. Työtehtäviin kuuluu liiton jäsenneuvonnan ja erimielisyysasioiden hoitamisen lisäksi osallistumista jäsentilaisuuksiin ja liiton järjestämiin koulutuksiin kouluttajan ominaisuudessa. Sujuva ruotsin- ja englanninkielen taito on eduksi. Etsimme aktiivista, aloite- ja yhteistyökykyistä henkilöä.

Tarjoamme mukavan työyhteisön, vaihtelevia työtehtäviä sekä mahdollisuuksia kehittyä työssä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si 22.2.2019 mennessä sähköpostilla osoitteeseen minna.ahtiainen@unioliitto.fi. Muistathan mainita hakemuksessa myös palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Minna Ahtiainen p. 050 38 77 030 (12.2 klo. 11-12, 13.2 klo. 13-15, 19.2 klo. 10-12)

Ammattiliitto Unio ry on Ammattiliitto Nousun ja Kelan toimihenkilöiden perustama uusi ammattiliitto. Ammattiliitto Uniolla on noin 9000 jäsentä, jotka työskentelevät pankki- ja sosiaalivakuutusaloilla. Liiton toimistolla Pasilassa työskentelee seitsemän asiantuntijaa. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.unioliitto.fi.